VÅRRULLAR!!!!!!

Igår träffade jag pappa på dagen, sen åkte jag hem till Melissa. Vi åt middag, drack vin, bakade tårta och hade allmänt trevligt, hade en del att prata om också om man säger så. You go girl säger jag bara!


Vi skulle värma chocklad till tårtat och helt plötsligt börjar det lukta så jävla bränt och så kollar jag bak, hela micron ryker hahaha, jag han fota en del av röken iaf haha.


GOTT!!!!





Söta cheejer!

Idag besökte jag och Fillefjong (haha) mitt gamla jobb house of taste och åt lunch, vårrullar!!! Åh dem är så goda där, jag är typ besatt av vårrullar. Måste ha det annars får jag abstinens, som nikotin fast vårrullar. Jag har till och med drömt om det 2 gånger den här veckan haha. Så goooooottt!! Ingen som råkar veta hur man gör egna? Måste prova det! Åh nu blev jag sugen igen.


Muuuuuuums!

Kommentarer
Postat av: Tessan

tack söto :D

2011-07-15 @ 13:55:54
URL: http://juniatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0