DUM

Jag var på skit bra humör och hittade ett rolig historia som jag satt och garvade ihjäl mig åt sen sätte älskling på nån jävla american history x med nån kille som fick käken krossad, där rök mitt bra humör kan jag ju säga. Tack som fan. Prutt på dig om du läser det här. Här var den roliga historien iaf:

Det var en gång en norrlänning som var ute i skogen.
Sen kom en stockholmare och såg att norrlänningen våldtog en ren.
Stockholmaren säger:
- Ursäkta, men varför våldtar du en ren.
Norrlänningen säger:
- Jo, för min doktor sa att jag skulle testa, voltaren!


Kommentarer
Postat av: Sanny

I prutten på dig

2011-06-17 @ 23:36:05
Postat av: Camilla

HAHHAHHAHA jag dog lite grann!

2011-06-18 @ 11:28:20
Postat av: sandra

jag vet så jävla klockren! :D

2011-06-18 @ 11:57:49
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0