HANGOVER



Hej peeps! Vi får väl ta och börja med gårdagen: jobbade till 17.30, det gick fint. Efter det mötte jag upp E och vi åkte hem till Camilla som hade sin studentmottagning vilket var väldigt trevligt. Nåväl, sen när alla skulle till stan åkte jag och mötte upp älskling och hans kompisar för vi skulle ut, men så blev det slagsmål och grejer så det blev ingenting med någonting :P Lyckades iaf sitta och spela poker i min ensamhet till klockan sex på morgonen så var ju sådär lagom trött när jag vaknade kl 11 imorse. Annars idag så har jag bara chillat med älskling lagade middag till oss, lägger upp recept på måndag när jag kan ladda upp bilder från kameran :) Sen var vi och några till på bio och såg hangover 2, det var skit bra! Nu ska jag kolla aa. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0