LILL LÖRDAG

Godmorgon på eer! Åh måste börja med att säga att jag är så galet trött, ska bli såå skönt att vara ledig 2 dagar nu (alltså, imorgon och fredag) sen jobbar jag lördag söndag 17-02, seriöst! Går ju liksom inte ens tåg hem så sen på söndagar.. aja. Började gå som servitris igår sjukt svårt, ska göra det idag igen. Träffade även Melissa och Jacob igår efter jobbet, så gullig lilla ET haha :) Ska lägga upp bilder sen.

Efter jobbet ska jag möta E och vi ska hem till Camilla som har studentmottagning, riktigt trevligt ska det bli! Efter det får jag se vad som händer, ev utgång. Hörs imorgon! PUSS.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du hade kul igår hjärtat! Vila å ta det lugnt idag nu! Hela familjen tycker du är superduktig;) Älskar dig sååååå! kram mamma:)

2011-06-02 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0