RANJA IN THA HOUSE

Måste beklaga mig äver ett antal saker:
1.
Igår när jag och fille beställde en sallad skulle hon ha en avokadosallad utan lök. Jag skulle ha en grekisk sallad med lök och utan oliver. Sen när vi ska börja äta (vid tog med oss, så kunde inte klaga direkt) så har jag fått min sallad utan lök och med oliver. Jävligt störande.
2. När jag och fille fridfullt ligger och solar så blir vi omringade av massa fåglar som inte vill försvinna. Sen kommer det en hund tillslut och skrämmer iväg fåglarna. Gissa vad som händer då, en fågel skiter på min handuk (eller a det var sannys så det är lugnt haha) samt på min skor!! Blä.
3. Fille skulle ge bort sin sallad till dem "snälla fåglarna" och då kommer alla måsar och äter upp det, så jävla glupska.
4. Ingen ville prata med Ranja!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0