STACKARS MÄÄJ

Hej hemskt mycket hej, här har man en ledig dag och hur spenderas den? Jo på sjukhus. Det är inte värsta grejen eller jo. Det hela började med att jag (tror det var i torsdags) fick svårt att andas efter jag tränat. Sen dess har detta hållt i sig. Kommit till och från om man säger så, skit obehagligt. Imorse fick jag panik för fick verkligen ingen luft :( så ringde sjukvårdsrådgivning och dem sa att jag skulle gå och kolla upp det. Gick till vårdcentralen där jag för en gångs skull fick fett me bra hjälp. Det hela slutade iaf med att jag fick dra upp till sös för han misstänkte att jag kanske hade en propp i lungan? Hjälp! Men så var som tur var inte fallet, tog massa prover och sånt och allt var jätte bra :) Dock är jag öm vid ena revbenet så läkaren trodde att jag fått någon typ av infektion där som retade lugorna på nått sätt, kommer inte exakt ihåg vad han sa men ska iaf INTE stressa, INTE TRÄNA :( och ta det skit lugnt. Prutt vad tråkigt.


(Här låg jag på mitt stammis ställe, akuten! Allvarligt det är synd om mig, kolla min arm, fan alltså om ni inte bombar med kommentarer nu kommer jag seriöst bli ledsen)

Till nått roligare, om en stund kommer Melissa och Jacob hit. Vi ska väl bara ta det lugnt haha, sen ikväll kommer Fille hit, whoop whoop vi ska lyssna på akash, nu undrar ni säkert vad det är, men kan ju tro att det är typ en artist men det är faktiskt min arbetskollega och jessicas blivande man haha nerå. Men jag och fille gillar att garva åt honom, har spelat in några diskutioner vi haft på jobbet, haha fan vad ond jag är. Nej men nu måste jag städa upp här, herrå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt.... Krya på dej!

2011-06-22 @ 16:06:15
Postat av: J :)

jobbigt ;)

2011-06-22 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0