DANZAA KUDUUUURO






Först var jag ju på utspringet igår, åkte flak etc. Sen var jag, mamma och Amanda på Melissas mottagning, det var jätte trvligt och skitgod mat. Bästa var när jag lurade Lena att pappa hade fått ehec haha, okej internskämt så ingen som förstår det roliga. Sen skulle jag och Melissa ut och när vi kommer till tuben så äre nått mongo som lagt sig på spåret i skarpnäck så dem har stängt av trafiken och vi får ta ersättningsbuss kuuuuuk oj kul mena jag.





Sen träffade vi på en tjej på tuben som skulle till efterfesten på metro så vi ba klart vi drar dit men sen när vi kommer fram så äre helt jävla dött haha stängt och grejer, så vi drog till ojojoj. Träffade några från Melissas skola där, sen när dem frågade vilken linje jag hade gått så sa jag att jag vara lärare på skolan och dem gick på det fett dumma haha, men sen när dem fatta att vi drev och jag frågade vad dem trodde jag var på riktigt dem ba modell, jag baaaa thhhanks.





Sen när det stängde där drog vi till bar 54 asså garvar bara jag tänker på det, när vi kommer in och ska gå på toa så ståre en dvärg neger (ursäka ordvalet), okej kanske inte dvärg men han var sjukt kort. Han pratade bara engelska och så börjar han fråga massa grejer vad jag hette osv jag ba åhh orka sen gick vi ner på toan och när vi kommer upp så står han typ där och väntar och ba: pleas can i buy you a drink? Jag ba men nej och han tjatar som fan och tillslut jag ba aja så fick jag 100 spänn av han, köpte en cider sen skulle jag jag ge tillbaka pengarna han ba: pleas keep them jag ba men åhh aja skyll dig själv haha. Sen ville Melissa ha dricka, så gav han henne 100 spänn också haha, problemet var ju bara att vi var ju tvungna att hänga med han sen eller han satt ju typ en meter ifrån oss men såfort man försökte ha en konversation med honom gick det inte ens för man hörde inte ens vad han sa haha. Asså förlåt men han såg så jävla rolig ut haha. Sen kom dit iaf lite mer folk från hennes skola dit bla Sara, så det var kul. Sen kom det lite annat skumt folk och började prata också, sjuuuuuuukt störd men rolig kväll! Thanks darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0