HELGEN

I fredags var jag, älskling och jossän hemma hos melissa och soffan. Vi åt middag, drack lite osv, trevlig kväll! Igår var jag och träna sen åkte jag och älskling till solna centrum för att fixa mitt armband men dem hade bara en viss storlek på alla armband dem som var kortare var för barn haha kul liksom. What evaaaa sen åkte jag och älskling och handlade middag kött och sen gjorde vi bakbotatis till sjuuuuukt gott:


haha vi kom på lite senare att vi skulle ta bild så det blev inte så vackert.


Våra fina drinkar, men någon gillade dem inte :(


Har jag sagt att det är jobbigt att ha en kille som är modell?

Nu ska jag och älskling gå på prommenad, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0