LILL LÖRDAG




Jag kan inte fatta att det är typ ett år sen vi hade vår studentskiva, känns som igår typ, tiden går så satans fort! Ikväll ska jag iaf på sp3ju's studentskiva. Får väl se hur kul det blir där med tanke på vad det gick för folk i vår skola.. Men det ska bli kul att träffa Camilla och lite annat folk från klassen.

Ska iaf vara hos E runt halv fem så ska vi fixa oss lite, sen ska vi möta upp Willan och köpa mat och sen kommer Lillis också, så vi ska föra innan vi drar ut, 2 bag in the box till oss fyra, hej och hå! Ikväll blire partyyyy alltså. Ne men det ska bli riktigt kul att träffa mina tjejer, har inte sett Lillis och Willan sen studenten!!

Nog om det, var ju på arbetsintervjuv igår, var samling/sälj jobb och det lät riktigt intressant. Blev kallad till en andra intervjuv iaf så imorgon kl 1 ska jag vara där, lagom bakis haha. Nää nu ska jag kolla på 2 1/2 män och äta frukost, see ya!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer bi gaaaalet kul ikväll, vi skiter i resten av folket ;) <3

2011-03-30 @ 14:26:34
URL: http://camilla11.blogg.se/
Postat av: mammi

Ha så kul ikväll med tjejerna! Glöm bara inte: "Det är en dag imorgon också" hihi;)

2011-03-30 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0