LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Men hääj! Kom nyss hem från jobbet, jobbade bara mellan kl 17-21 så det var luugna puckar. Annars då? Jo tack, nej men seriöst nu var ute i solen idag och försökte få lite färg men ack det gick icke. Jag och Sanny kom fram till att jag är otroligt vit, blek, ljus i asien är det faktiskt vackert att vara det, sådeså!  Nä men folk typ vände sig om när dem gick förbi, blev bländade, vissa frågade om jag faktiskt var ett spöke. Man skulle kunna jämföra mig med Annie i Big Brother, så illa är det! FAAAAAAN VAD JAG BABBLAR. Vi åt iaf på donken och drack te, efter dårå. Sen gick vi hem och kollade på späck och jag sov en stund och nu sitter jag här och förmedlar min dag i text, djupt måste jag säga! Nej nu blev sängen där min fina älskling ligger i väldigt lockande, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0