2 MAJ 2011

Skepp och hojj! Inte mycket bloggade här alltså. I lördags var vi ju som sagt hos Melissa och Soufien, vi grillade, drack, jag och Melissa kollade på hennes förlossnings video medans killarna kollade på nån mobbad film och ja det var en väldigt trevlig kväll iaf. Här är lite bilder:


Mina älsklingar


Jag och Melissa


Maat



Melissa och Soffan


Soffans brorsa, nee är inte så bra på namn!


Jag med en tand


Älskling är så charmig med mat i hela munnen

Söndagen blev lugn, orkar inte ens skirva vad vi gjorde för det är helt ointressant.
Idag har jag bara tränat, varit hos pappa och spöat han i poker och ätit middag. Sen åkte jag hem, suttit och pratat med mamma, vi åker ju iväg till kramfors (norrland) imorgon för mormors begravning är på onsdag. Nu kommer älskling hit snart så måste avsluta här, jag är ju helt efterbliven har inte ens packat eller bestämt vad jag ska ha på mig på begravningen, inte för att det spelar sån stor roll egentligen men ändå, aja, godnatt! Hörs imorgon innan jag drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0