4 MAJ 2011

Godmorgon! Tänkte skriva ett kort inlägg bara. Resan igår gick väldigt smidigt, vi var uppe här redan vid fem. Vi bor hos mammas moster Siv och hennes man Kalle samt deras två barn. Dem bor i ett mysigt hus i klockestrand så det är inte precis inne i kramfors, klockestrand hade år 2005 320 invånare och det ligger direkt i anslutning till en av Sveriges vackraste landsvägar som sträcker sig fram till högakustenbron, haha driver. Eller jag kanske borde ha en lite mer fakta blogg, eller vad säger ni? Men bara för att jag tog upp högakustenbron så måste jag faktiskt visa en bild på hur vacker den är:




Imorse hade dem dukat fram årets största och godaste frukost, muums, mamma nu vet du var ribban ligger när vi kommer hem ;) Skämt och sido, finns det något skönare än att komma upp till ett stort uppdukat frukostbord? Neeej. Till någotning lite tråkigare, klockan två börjar cermonin i kyrkan så vi ska åka här ifrån om lite mer än två timmar. Vet inte om jag kommer orka skriva nått ikväll, annars hörs vi imorgon! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0