FRÅN ARBETSLÖS TILL DET HÄR..

Imorse ringde dem mig från intervjuven jag var på i måndags och jag har gått vidare till en andra intervjuv (det var 15 från början och nu är det 3 som är utvalda och en av oss får jobbet) så jävla nice, vill verkligen VERKLIGEN ha det jobbet. Det är heltid, mån-fre plus fast månadslön så inte helt fel. Bara ett problem, dem ringde mig från fridays igår och sa att jag fått jobbet där. Så nu ska jag dit idag på introduktion och grejer. Det är också heltid men vill ju hellre ha det andra jobbet fast vill ju inte heller kasta bort fridays jobbet ifall jag inte får de andra, get it? Aja nu måste jag ta han om min älskling, han är sjuk! Hääjdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0