LITE BILDER FRÅN I SÖNDAGS


Min grymma fickparkering, såhär mycket vare på varje sida ;)


Älskling


Jag och min pärla



normal tjej!


Sen vare dags, vi var på ett ställe med min pappa och syrra, Sanny hade slagit med pappa om att han kunde äta upp hela den här kebab tallriken (dem har typ sveriges största kebab här haha). Kan ju säga såhär, jag och Amanda delade på en och när vi var proppmätta vare typ en tredjedel kvar.


Krigaren


Sådär mycket hade pappa kvar när han ätit så mycket han orkade och där borta är Sannys och han klarade det :D haha sjukt alltså.


Efter kebaben drog vi till lötsjön, älskling solade och jag sprang


Sen hade älskling köpt ny klänning och mössa till mig, youre the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0