NONSTOP, CENTER & PLOPP ANNAN CHOKLAD ÄR OXÅ GOTT,FAN FILLE HUR GICK RESTEN?








Mystisk bild, jag vet.

Godmorgongodmorgon om man läser snabbt kan man faktiskt tro att det står godmorgon mongo men det gör det ju självklart inte. Imorse var jag uppe klockan halv 7 typ, gick en prommenad med mamma till jobbet och sen powerwalkade/sprang jag hem, var ute i över en timme iaf så detta kallar jag hurtigt eftersom att jag kunde ha legat kvar i sängen och sovit ifall jag hade velat.. Nu ska jag ta en dusch, äta frukost och kolla på BB sen blir väl att ligga på balkongen och sola under dagen, ser ju ut att bli riktigt nice väder! Hörs sen dåe.

Kommentarer
Postat av: Fille

hahah ska lära dig när jag kommer hem;)

2011-05-24 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0