SWEETCHILI CHICKEN

Hej alla hungriga! Höhöh. Nej men seriöst nu kände att min blogg har sinat lite när det gäller att lägga upp recept och eftersom att jag var duktigt att lagade mat ikväll så tänkte jag dela med mig av detta enkla recept. Brukade alltid göra det förrut.



4 portioner

Ingredienser
4 kycklingfiléer
6 dl matlagningsgrädde
Sweetchili
Sambal (om man vill)
Gnocchi

Gör såhär:
Stek kycklingen i stekpannan tills den är genomstekt. Koka pastan. Häll i grädden tillsammans med kycklingen samt så mycket sweetchili som du vill ha och ev sambal om man vill ha det starkare. Sen låter man bara det puttra tills såsen blir varm. Servera med pasta och sallad. Suuper gott och jäkligt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0