YEEY

Nu är jag på lite bättre humör :D Eftersom att jag inte jobbar atm så har jag ju inte så mycket cash, har ju på sparkontot men vill inte ta där ifrån då det är mina resepengar. Hur som helst var iaf tvungen att föra över 500:- så jag kunde köpa byxor till fridays. Det ska vara svarta kostym byxor med pressveck och det är inte så jäkla lätt att hitta alltså sprang runt hela söder igår med älskling utan resultat, nåväl. Gick till stadsmissionen i sumpan och hittade ett perfekt par från esprit för 60 spänn!! Hur nice som helst. Sen köpte jag linser och han slog typ in fel så fick två paket för 130:- istället för 200:- nice. Eftersom jag kom udan så billigt med allt så tänkte jag att jag kunde köpa en mascara som jag behövt göra i 50 år för min är slut, så jag tar den jag vill ha som kostar 139:- och sen när jag drar mitt klubb kort så vare tydligen klubb pris på den, så fick den för 99:- snacka flyt alltså. Sen när jag kommer hem har jag fått ett brev från talk to people där jag jobbade 2 dagar förra månaden, hade inte direkt väntat mig någon lön där ifrån men så öppnar jag och så äre en lönespec och jag får tyligten ut 1496:- netto imorgon, naajs. Haha har verkligen haft tur idag! Undra vad som händer ikväll? Kanske ska lämna in en lotto rad ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0