12 – MIN DAG

Vaknade förs vid halv 7 när älskling gick till jobbet, somnade om och vaknade klockan 10 igen. Gick upp, duschade, sminkade mig och åkte till jobbet. Jobbade mellan 12-16. Åkte hem, hämtade några saker. Åkte till sumpan, hem till älskling och lämnade mina saker. Gick ut på en PW bort till älsklings gym där jag mötte honom så gick vi och handlade. Kom hem till honom igen, hans föräldrar hade gjort årets godaste musslor med vitlök och grejer i ugnen plus någon soppa, så jag åt det. Sa jag att det var sjuuuukt gott? Aja som att det inte var nog med det så skulle jag självklart smälla i mig majs och hallumie också. Nu väntar vi på att idol ska börja :) Rolig dag va? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0