12.22

Fan vad kul det var att vara på båten igen, är verkligen taggad på att börja jobba där! Fick schema och han hade lagt in mig på jätte bra tider så det är nice! Börjar på fredag, då blire dubbelpass dvs både jobba på dagsturen och kvällsturen, men det är bara bra = mycket cash. Jobbar på lördag också. Dock är jag ledig hela veckan från jam jam, men det är bara nice för pallar ändå inte jobba när en viss person är där, mår bara dåligt så är hellre ledig. Nåväl, tränade igår också köre massa utfallssteg så har årets träningsvärk i röven idag. Ska dra till gymmet nu, så skönt när man är ledig för då kan man träna länge sen vid 16.00 PRICK ska jag ta bussen till sveaplan och möta älskling som ska köpa pölver hehe. Juste, imorgon ska jag hem till farmor och äta krabba och dricka vin, myyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0