14 – BÄSTA RESAN

Jag älskar verligen att resa, det är nog det roligaste jag vet. Har varit i Spanien ett antal gånger, likså Grekland, Turkiet, Bulgarien och Thailand. Sen typ Finland ett antal gånger också men det räknas ju inte haha. Nåväl, alla resor har ju varit sjukt roliga på sina sätt men den bästa resan måste jag ändå säga till er förvåning (not) är Thailand! Jag älskar verkligen det landet! Varför? helt ärligt så går det inte att förklara om man inte varit där. Själva atmosfären där med alla människor, stränder, små barer och butiker är så underbar. Allt är så jävla roligt där, det finns alltid nått att göra och det finns så mycket att se. Sen är det så billigt att leva och vara där så man kan ju göra så mycket grejer för så lite pengar, man behöver inte snåla direkt. Sen är maten helt underbar också.


Den här bilden är från julafton. Vi åkte på en snorkeltur under dagen och besökte massa fina stränder. Turen avslutades med att vi satt i en sån här båt mitt på havet, åt vattenmelon och kollade på solnedgången.


Jag i Phuket. Amanda och jag brukade gå iväg på små prommenader efter vi vart vi stranden. Kommer ihåg att vi var på jakt efter en telefonautomat när den här bilden togs. Skulle ringa hem till kalla Svarige hehe.


Här är jag och Amanda på phi phi island. Vi hängde alltid på ibiza bar på kvällarna, drack drinkar, kollade på fireshow och var med i olika tävlingar. Här skulle alla ha en ballong på foten, sen när musiken drog igång skulle man hoppas på varandras och den som hade kvar sin ballong sist vann.  


Här är också på phi phi island, underbart ställe!


Vi tog en båt ut till den här ön en dag. Vi låg här helt ensama, sola, bada och snorklade.


Jag vid poolen på hotellet som vi bodde vi i krabi.

Jag säger bara:
can't wait att åka tillbaka den 20 januari!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0