17 – MITT JOBB

För er som följer min blogg vet ni att jag har 3 jobb atm. Jam jam (där jag jobbar mest), backup event (där man inte pallar jobba nu för det är så jävla kallt) och nu julbordsbåten också. Men tänkte dela med mig av lite bilder från jam jam hehe:



Lite godis..


Det här godiset kostar 16.90 kr/hg men ändå ska folk blanda det med 9.90 godiset så man får ta ut och hålla på och väga för sig.. sjukt störande!


Lite sockerfritt godis, haha..


Ett av typ 50 hallowen knyten som jag gjorde, men det här blev liksom perfekt


En mini maräng som hade lite rolig form :D


En FET choklad tomte vi precis fått in, ställde en cola burk så ni skulle fatta hur big den är!

Det där var väl kul? Shit vad avis ni är på mitt jobb nu alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0