FETTO?

Har precis tryckt i mig en hel chips påse, bra Sandra. Med tanke på att jag krigade en timme på rullbandet på gymmet känns det ju lagom värt men aaja. Okej det var faktikst inte en sån där stor fet chipas påse utan en liten, med ungsbakade chips 150 g ni vet? Vafan skitsamma, grejen är att jag åt upp hela och det var onödigt. Sa jag att jag åt dipp och drack läsk också? Craap. Tänkte att jag skulle byta samtalsämne och berätta om igår istället men då kom jag på att jag åt hur mycket som helst igår också haha. köpte godis till mig och Melissa för 80 spänn och då fick jag ändå 10% rabatt, hehe. Vi hade iaf en riktig myskväll framför idol och pratade om massa roliga minnen :D och Jacob är verkligen vääärldens sötaste, om det inte hade varit för att jag jobbade idag hade jag fan snott med honom hem :D hehe. Nu ska jag mysa med min älskling, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0