GADDAD!!!!!!!!


Från Tessans blogg

Kom precis hem. Jag och Tessan var och åt på en thai restaurang, åt vårrullar såklart, sen åt jag typ upp Tessans mat också, hungrig tjej. Sen gick vi runt och kollade lite i affärer, kunde inte koncentrera mig på någonting för var så jävla nervös! Jusdet, fick en jätte god handkräm, choklad och biobiljett av henne för jag fyllt år, gulle! Sen drog vi till tatueringsstudion och innan jag skulle göra den och låg där så var jag så sjukt jävla nervös, trodde jag skulle dö av smärta. Men guess what, det gjorde inte alls så ont, bara på några ställen och då gjorde det inte ens såååå ont. Aja ni kan kalla mig hård ;) Lägger upp en bild sen när jag tagit bort plasten, är sjukt nöjd iaf! Nu ska jag äta middag och kolla på film med baby. Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0