LJUSET LYSER I MÖRKRET OCH MÖRKRET HAR INTE ÖVERVUNNIT DET





Var så trött igår så orkade inte blogga. Jobbade på en sampling mellan 07-10 (det är fan inte mänskligt att vara uppe 6 på morgonen!!)
sen på jamjam mellan 12.30- 19.45. Cash is king! Idag blire också jobb mellan 12.30 till (förhoppningsvis) 19.15, vill se idol ikväll ju!! Imorgon jobbar jag bara till 4 sen äre leeedigt, najs. Okej nog om jobbprat. Drömde att jag, mamma, Fredrik och Amanda satt i gisslan i vårt eget kök och så var en gubbe som sprang runt med en pistol, fan vad rädd jag var. Sen skulle jag och mamma gå på toa och den låg typ 60 meter upp i luften och man var tvungen att klättra på e skit liten stege och helvete vad hög det var när man kollade ner. Vaknade sen av årets träningsvärk, haha, gissa varför? Bar as tunga kartonger med ljus i igår när jag jobbade på samplingen, inte nådigt alltså! Aja nu ska jag gå och träna, hejjråååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0