STÖR MIG!!

Idag när jag satt på tåget så hände en grej som ofta händer när jag åker pendeltåg/tunnelbana. Jag är en van resare i kommunaltrafiken om man säger så och packåsna som man är har jag nästan alltid en väska samt en påse med mig. Till saken, när vagnen inte är så jätte full brukar jag alltid sätta upp min packning på sätet brevid mig och jag HATAR när det kommer någon (ofta en kärringjävel) som just precis måste sätta sig där jag har mina väskor trots att hela "4 sätet" (eller vad man säger) där jag sitter är ledigt? Plus massa andra platser i vagnen också. Varför måste människan just sätta sig där är min fråga? Varför inte sätta sig mitt emot mig istället, eller snett emot? GAAAAH STÖR MIG GALET MYCKET! Blir irriterad bara jag tänker på det haha. Har en teori och det är att ofta när detta händer så sitter jag framåt, så kanske vill personen inte åka bakåt? Men isf vad fan spelar det för roll? Det känns ju fan ingen skillnad, det är liksom ett tåg inte en bergodalbana. Ska fan skicka en insändare till metro om detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0