TORSDAG




Hade en jätte mysig kväll med farmor igår, vi åt krabba, som var sjukt god! Drack lite vin och statt och pratade om lite allt möjligt. Men gick och la mig rätt tidigt så är ändå pigg och utvilad idag! Idag fyller pappa år GRATTIS! Ska hem dit på middag men först ska jag träffa Fille. På tal om nått helt annat så är det ju lön imorgon, vilket är jävligt nice men nått som är jävligt onice är att jag helt plötsligt har massa utgifter:
 
Tandläkaren 650:- (kollade upp det och jag säger bara en sak, det är ett jävla rån att gå till tandläkaren)
Vaccination (måste ju ta min sista hepatit spruta inför Thailand, dock ska pappa betala den vilket är väldigt snällt men sen ska vi ta en annan mot någon magsjuka) ca. 300:- 
Visum ca. 200:- (för säkerhets skull ska vi fixa visum så vi inte måste "skynda ut" från Thailand efter en månad)
SL-kort 790:- (ETT JÄVLA SKÄMT SÄGER JAG BARA)
Linser 1100:- (Ska dock köpa så det räcker under hela min resa, så det är ändå relativt billgt!)
Abonemang och gymkort 400:-
Hyra hemma 500:-
Sen fyller älskling år, Melissa fyller år samt alla julklappar måste jag ju också köpa på denna lön. Så det lär väl bli runt 2000:- där också.

Så ja totala utgifter denna månad: 5940:- haha B-O-R-I-N-G. Resterande pengar ska iaf gå rakt in på sparkontot. Jävligt tur att jag har 2 jobb nu och att jag hinner få 2 löner till eller typ 3 blir det ju får ju en i december, januari när vi är där nere samt i februari det lilla jag jobbar i januari, så det är naajs hinner ju får ihop pengar iaf :) PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0