HATA CANCER!

Kanske inte den roligaste rubriken att börja ett inlägg med men ändå någonting som jag tror alla människor håller med om. Jag började faktiskt den här morgonen med att skicka ett sms och skänka 50 kronor till cancerfonden. För tillfället kämpar min morfar mot cancern, både min mormor och farfar dog i cancer och VARJE DAG får folk besked om att dem har cancer. Helt ärligt, 50 kronor är INGENTING. Det är inte ens en lunch. Så jag tycker att alla som läser det här inlägget ska gå in och göra detsamma här. Tänk på att det är tackvare all forskning allt går framåt och för det behövs det pengar! Nu ska jag äta frukost och vara lite extra glad idag för att jag är frisk (*peppar peppar*) man vet faktiskt aldrig vad man kan drabbas av och man ska vara glad sålänge man inte har någon sjukdom! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0