KOLHYRATER?

Godmorgon på er! Sitter här med en skål youghurt med ett rivet äpple i och kanel på, fett gott! Har den här veckan skippat kolhydraterna (har försökt dra ner på det lite innan också men nu har jag verkligen varit noga). Eller det jag inte äter är potatis, ris, pasta, bröd etc. Drack tex en monster igår (var så jäkla trött men ändå, shame on me) och det innehåller ju lite kolhydrater så att SÅÅÅÅÅ noga är jag inte men just det som jag vet inehåller mycket och som jag kan byta ut mot sallad gör jag :) och guess what, i like it! Jag tycker verkligen inte att det är jobbit så att jag går runt och längtar efter pasta och sånt utan jag föredrar faktiskt att äta sallad och liknade saker, det är godare så det här passar faktiskt mig jätte bra! Nu ska jag iväg till gymmet, thailand 2012 here i come!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi va aldrig på olearys :( de va stängt när vi skulle äta, så fick bli ett litet fik istället :( yes, i kniv :) jag jobbar

På olearys :) hihi

2011-10-28 @ 00:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0