LLLLL-ÖRDAG



Whatz up? Cool bild, jag vet! Alltså igår på jobbet jag säger bara: INTE KUL. Började med att vi fick en pall med varor från ett företag samtidigt som det är rush på morgonen? 2 timmar senare kommer det 2 vagnar till med varor och fortfarande mycket folk.. fick reda på att det var twilight event sen. Hela dagen är det rush och en miljon varor = stress = onice. Tycker seriöst synd om den som fick öppna imorse för butiken var KAOS haha, eller lite kul är det.  2 andra grejer som sög. Lii ska sluta (hon jobbar på gallerix mitt emot jamjam). vem ska jag nu hänga med på rasterna? Var och köpte en kartong med måltidsersättning också jag säger bara FY PUNKT FAN, O-Ä-T-L-I-G-T. Inte najs. Kvällen var lite roligare iaf, mötte Melissa efter jobbet och vi drog hem till mig och åt middag samt kollade på idol. Efter det drog jag till Martin som hade förkrök hängde där ett tag och sen drog vi till fridays och drack en drink och sen blev det hemgång.

Ikväll ska Fille och Alex komma hit, whhiiio. Sitter för tillfället med en skål yoghurt, rivet äpple och kanel, såå gott, prova det! Ska städa och sen vänta på att älskling kommer tillbaka så vi kan ta en prommenad, ha en bra dag! PUSSIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0