MÅNDAG 31 OKTOBER 2011

Godmorgon! Klockan är strax över 10 och jag har redan hunnit med ett besök på ungdomsmottagningen, apoteket och träning! Effektiv, jag vet! Sitter med en måltidsersättning, köpte en ny kartong idag men med choklad smak istället och ja den var godare men det är fan inte gott alltså, hatar när man känner att det är pulver eller vad man ska säga och det spelar ingen roll hur mkt man skakar för det känns ändå, aja. Nu ska jag kolla på tv, är ledig idag! Börjar bli lite bortskämd med lediga dagar nu känner jag.. men har faktiskt jobbat 140 timmar den här månaden (är ju deltidsanställd så ska ju egentligen bara jobba 120) så det känns ändå nice att vara ledig. Senare idag ska jag träffa Sofie. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0