SNYGGING

Guess what, jag snaggade baby idag! Snyggt va? Allvarligt, jag snaggar pappa, färgar Amandas hår och nu älsklings. Kan man skriva in på cvt att man har lite frisör erfarenheter nu också eller? Haha. Fast jag failade lite idag vid hans öra, avancerade grejer ju och jag har ju faktiskt ingen utbildning men inget som syns så jätte mycket så det är lugnt.



Varför leker han hård? Snaggad, kedja, ingen tröja.. Man kan ju inte tro att den här killen är den snällaste och gosigaste som finns, men det är han!! Det var btw den kedjan han fick av mig i ettårs present (alltså vår ettårs dag, inte när han fyllde ett höhö). Åh måste lägga upp bilder på mina skor också, gör det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0