1 ÅR

 (vår låt)
Detta inlägg är tillägnat min fina underbara pojkvän som jag varit tillsammans med ett år idag. Jag måste bara säga att, shit vad tiden går fort! Har samlat ihop lite bilder från vårt år tillsammans. Har redan så sjuk många fina och roliga minnen med dig och fler ska det bli!

Öland
För exakt ett år sen åkte vi till öland. Jag kommer ihåg att vi höll på att vela skit mycket om vi skulle åka eller inte, men tillslut gjorde vi det och det var verkligen hur mysigt som helst! Vi köpte med oss massa läsk, kakor osv samt det största paketet köttfärs som fanns på ica maxi, över ett kilo och vi trodde typ inte det skulle räcka haha, slängde mer än hälften! Tror inte jag åt någonting nyttigt den helgen :D Sen när vi skulle hem satt vi och deppade hela vägen för att vi skulle hem på varsitt håll.. Sen satt vi i bilen utanför mig hur länge som helst och ba "åhh det kommer vara så tråkigt att sova själv", "kommer sakna dig" osv sen typ en halvtimme senare älskling ba: "men du kan ju sova hos mig om du vill?" Blev typ ur lycklig som helst, vågade typ inte fråga haha.




Ute på prommenad (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Vi hade laddat upp rejält med dricka alltså


Vi råkade ha sönder ugnen haha



Vi hade OC maraton och myste (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Heta brillor


Eyy mini-turken



Vi var ute på prommenad igen (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Världens lyckligaste tjej

Blandade bilder från vintern

Älsklings 20års dag
Först var vi och åt på Sonjas grek (vi ska dit ikväll och äta). Skit god mat och jätte mysig restaurang. Sen hade jag pratat med några av hans kompisar (utan att han visste det) så efter middagen åte vi till lion bar och mötte upp dem. Sen drog vi vidare till Lobby. Skit rolig kväll!



På sonjas grej (klicka på dem små bilderna för att se dem större)



På lion bar (klicka på dem små bilderna för att se dem större)




På lobby

Nyår
Först var vi hemma hos älskling med hans familj och vänner till dem. Vi fick äran att göra fördrinken. Vi hänge där fram till någon timme innan 12 slaget så drog vi till Fredrik. Fille kom dit också sen vid 12 slaget stod vi i tompis och efter det tillbaka hem till älskling.


Lennart




12 slaget vid tompis (klicka på dem små bilderna för att se dem större)




Hemma hos älskling efter 12 slaget

Blandade bilder från våren



Vi har kul med choklad



Första vår solen på min balkong (klicka på dem små bilderna för att se dem större)



En rolig utgång på amba när diana var i stockholm

Vår halvårs dag
När vi firade ett halvår den 21 april slog vi på ritkigt stor och sov på hotell och grejer, haha! Visserligen fick vi en gratis hotell natt av hans snälla pappa men ändå. Vi skulle åka in till stan och äta men båda vi var lika lata så vi bestämde oss för att äta på hotellet istället, vilket var ett jäkligt bra beslut för vi var helt ensama där nästan med jätte fin utsikt. Det var en så perfekt kväll iaf.



På hotell rummet innan vi gick iväg och åt (klicka på dem små bilderna för att se dem större)





På restaurangen (klicka på dem små bilderna för att se dem större)








Några glas senare..


På morgonen åt vi jätte god frukostbuffet

Palmyra kebab
Pappa och älskling slog vad om ifall älskling kunde äta upp en hel kebabtallrik på palmyra kebab.. alltså det är ENORMA tallrikar. Jag och Amanda åt inte ens upp vår tillsammans haha. But he dit it! Imponerande alltså! 


Jag och Min finis i årsta



krigare (klicka på dem små bilderna för att se dem större)

Blandade bilder från i sommaren


På parma



Min snyggning vid ip


KOXIG BILD!!!!!!! (bäbis tvingade mig att lägga upp den här)


Hundvalp

Midsommarafton
På marholmen



När vi kom fram, spelade fotboll, åt god grillmat och spelade kubb (klicka på dem små bilderna för att se dem större)




Kvällsdopp (klicka på dem små bilderna för att se dem större)



Myys



Vid bryggan på natten (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Picknick på söder



Hos martin (klicka på dem små bilderna för att se dem större)
 

Vi var på öland!



Blå lagunen (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Vi gjorde egen tapas



Hos melissa (klicka på dem små bilderna för att se dem större)


Sondra


Ingrid


Mini-turken


Lagom


Puss

Blandade bilder från hösten




Vi var på kryssning (klicka på dem små bilderna för att se dem större)





I could stay awake just to hear you breathing,
watch you smile while you are sleeping,
while you're far away and dreaming.
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever.
When every moment spent with you is a moment I treasure.

I don't wanna close my eyes,
I don't wanna fall asleep,
cause I'd miss you babe
and I don't wanna miss a thing.
Cause even when I dream of you,
the sweetest dream would never do,
I'd still miss you babe
and I don't wanna miss a thing.

Lying close to you,
feeling your heart beating
and I'm wondering what you're dreaming,
wondering if it's me you're seeing,
and then I kiss your eyes,
and thank God we're together.
I just wanna stay with you in this moment forever,
Forever and ever.

Sanny, du är det bästa som har hänt mig och det här har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv. Du har gjort mitt liv till någonting mycket bättre, roligare, finare och bara lite mer värt att leva. Du är min andra halva. Är du glad är jag glad. Är du ledsen är jag ledsen. Utan dig så fungerar jag inte ens. Tänkte först avsluta med att säga jag älskar dig, men det ordet är inte ens i närheten av att beskriva hur jag känner, för det är så mycket mer en så. Jag vill vara med dig resten av mitt liv och hoppas du vill desamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0