BÄSTA HELGEN

Heej! Sorry för kass uppdatering MEN jag har faktiskt inte orkat/haft tid att blogga. Hade världens bästa 1års dag med min älskling. Först var vi hos mig och drack lite skumpa och gav varandra presenter. Fick världens bästa, ett par nya tränings skor. Vet inte hur länge jag har velat ha det!! Sjukt snygga och galet sköna. Plus en sån där grej man har ipoden i och spänner runt armen så man slipper hålla i den när man springer. Av mig fick han en kedja för den som undrar. Sen fick vi även massage olja och badskum eller vad det heter av mamma och Frelli, fett snällt! Efter det drog vi till sonjas grek och åt middag, sjuukt gott! Vi beställde in fördrinkar som vi drack till förrätten och sen beställde älskling in en flaska vin när jag var på toa och det var verkligen skit surt så vi slängde hela flaskan, haha fett onödigt alltså den kostade ju ändå 300 spänn. Efter middagen så tog vi taxi hem haha det stod en utanför restaurangen så vi gick fram och ba: "Är du ledig? Vi ska till åsögatan" hans svar: "Alltså det ligger ju där framme" och sen pekade han. Han trodde väl att vi var dem lataste människorna i världen för det är verkligen inte långt haha. Vi ba: "jaa?" och sen körde han hem oss :D haha. (lägger upp bilder från kvällen när jag har min kamera sladd sen)

Igår så hade vi årets slappaste dag, såå skönt! Vi var och betställde tatueringstid till mig, måndag 7/11 gaaah är så taggad!!!! Men ändå fett nervös. Men har verkligen velat göra den här tatueringen sjukt länge så det känns bra att jag äntligen ska göra det! Såhär ska den se ut iaf är nästan säker på att jag ska ha det typsnittet) Och den ska sitta under nacken :)



Idag har jag invigt mina nya träningsskor, jisses vad nica dem var! Kommer ju villja hänga på gymmet hela tiden nu ju. Nu ska jag gå och duscha och sen tvinga med min älskling ut på en prommenad! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0