NU E DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR LÖRDAGSMYS



Hej alla läsare! Typ 15 pers haha men ändå.
För det första, shiise vad kallt det är ute! Hösten är verkligen här, big time! Idag innan jag åkte till jobbet var jag och älskling ute på prommenad vid lötsjön, väldigt mysigt. Sen prommenerade vi bort till sundbybergs centrum och gick runt lite i väntan på att jag skulle åka till jobbet, alltid lika tråkigt att skilljas från min älskling!


Min snygging äter bullar


Helt degiga men fett med goda


Fåglarna jag matade med våra bullar som blev kvar haha


Jag matar fåglarna


Lötsjön


Min snygga pojkvän


Älskling checkar in fåglarna


Älskling filosoferar på bänken


Sööööt


Puss på min älskling


Fåglar


Mitt allt!


Stark kille man har alltså ;)


Jag med min mer som älskling drack upp

Nu blire massa mys,
har tagit hem godis från jam jam och så har vi köpt chips och dip. Ja jag är ett fetto. Får köra några extra minuter (läs: extra timmar) på crosstrainern imorgon så äre kirrat. Nää nu ska vi glo på film, ha en trevligt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0