ETT ANTAL JÄVLIGT STÖRANDE SAKER:



1. Jag blir aldrig frisk!
2. Det blir inte ens bättre!!!!
3. Var hos läkaren i lördags för mådde verkligen så jävla dåligt och självklart så är det bara virus vilket innebär att jag inte fick någon medicin, prutt.
4. Är rastlös och vill jobba! Behöver ju verkligen pengarna.
5. Som ni vet så åker jag och älskling till Thailand den 20 Januari. Eftersom att jag fyller 20 snart tänkte jag att jag skulle vara smart och köpa ett sl kort innan det så jag skulle få det till reducerat pris. Så i måndags gick jag och köpte ett 90 dagars kort som då går ut den 3 december. Efter det tänkte jag att jag kunde köpa ett månadskort och då går ju det ut den 4 januari kanske. Och däremellan blir det ju liksom 16 dagar som jag inte har kort och vill ju inte köpa månadskort då heller för behöver ju bara i 16 dagar. Men om jag inte hade köpt det där jävla månadskortet i måndags och gjort det när jag blir frisk istället dvs säkert på torsdag eller nått då är det liksom den 15 så hade jag fan sparat massa pengar! Så jävla otur att köpa ett sl så blir man sjuk dagen efter. Det är så jävla äkta min otur. Jag stör mig extra mycket för att dem höjt priserna också, så jävla irri!
6. Jag kan inte träna.
7. Jag får inte kyssa min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0