I LOVE THAILAND

När man vaknar av att det smattrar mot rutan och att det är helt grått och disigt ute kan man ju inte mer än längta till Thailand. Ibland längtar jag så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen. Idag är det 123 dagar kvar och jag vill bara åka NU. Hittade den här videon på en facebook grupp som jag är med i. Den får mig att tänka på phi phi island. Alla fina stränder, alla mysiga promenader genom ön, all god mat, bananpannkaka, solnedgången, alla sena kvällar på stranden med eldshowar och en god drink i handen, allt. Bara tanken på att jag ska få uppleva det här en gång till plus att jag får ta med min älskling gör mig så sjukt lycklig. Nu är det bara att vänta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0