NÄMEN TJENARE

Idag mår jag faktiskt mycket bättre, man skulle nästan kunna säga att jag är frisk *peppar peppar* men har lite hosta kvar. Det måste bara ge med sig tills på fredag när jag ska åka bort iaf! Vet inte om jag har sagt det men ska åka på kryssning! Asså det är som att åka till himmelen för mig för vi ska alltså äta en skaldjursbuffé som består av:  Räkor, rökta räkor, havskräftor, kräftor, hummer, rökta musslor, ostron, cheviche på pilgrimsmussla, blåmusslor, vongolemusslor, gröna musslor, krabba, kräftsoppa, citron, crème fraiche, örtaioli, lime- och chilivinaigrette med schalottenlök, Rhode Island-dressing, hembakad baguette med flingsalt, svartbröd, rostbröd, Kastelholms ost, Crème Bonjour och smör.
Ja ni fattar hur gott? Sitter typ här och dregglar nu.. aja bara 2 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0