SÖNDAG

Asså dem där kiwina (eller hur säger man kiwisarna? A men ni fattar haha) som jag skrev om igår var inte bra alltså. När jag stod i duschen började jag känna mig sjukt illamående och helt plötsligt så kommer allt upp och jag fick panik för vill inte spy i duschen hemma hos Sanny så ska böja mig över till toaletten men eftersom att jag är helt blöt (hann ju inte ens ta en handuk) så blöter jag ner typ hela badrummet istället och hela toalettstolen var helt nerdränkt. Lyckades torka av den och lite på golvet men blev så jävla yr och skakis så älskling hjälpte mig.

Det kändes iaf bättre efter ett tag och sen drog ju festen igång och då kände jag mig relativt pigg. Sen hade dem gjort hur mycket god mat som helst och det gick ner iaf, skitgott verkligen! Satt med en stund men eftersom att jag inte kunde prata var det inte så överdrivet roligt. Så gick in till älsklings rum efter ett tag och kollade på fortet och sen filmen tur och retur. Somnade nog redan vid 23 vilket ändå var jäkligt skönt för vaknade imorse och mådde mycket bättre! Min röst börjar komma tillbaka också så det är jätte skönt. Idag blir det vila och dricka te för imorgon vill jag kunna prata helt. Är ju sjukskriven tills på fredag men jag hoppas på att kanske kunna gå och jobba onsdag, torsdag iaf! Nu ska jag joina älskling i sängen han kollar på bond (boring, får typ låtsas kolla) puuuuusss


Kommentarer
Postat av: tette

Ush stackare :( Krya på dig finis <3

2011-09-18 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0