YOU MAKE ME FEEL SO BEAUTIFUL



Även fast vi såg senaste i morse så sitter jag här och saknar ihjäl mig efter dig.
Jag är så lyckligt lottat som får vara med en sån underbar kille som dig. Jag älskar verkligen allt med dig, ditt utseende, din personlighet, att du varje dag säger hur mycket jag betyder för dig och hur fin jag är (även fast jag ligger dödssjuk i sängen och ser ut som en häxa), att du smaskar jätte högt när du äter, att du är envis, att du ibland köper jätte fina presenter och överaskar mig med, ja jag kan göra listan lång.. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att kunna förstå, du är det bästa som hänt mig.



Hur mycket vill man inte bara hoppa in i den här gosiga famnen?



Whether I'm right or wrong there's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darling you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down there's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it
And if all the world was smiling I would only ever want to see your frown
You know they can sail away in sunsets
We'll be right here stranded on the ground just happy to be found

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0