GO WITH THE FLOW

Eftersom att jag var i Thailand nästan hela mars jobbade jag ju bara 3 dagar i slutet av månaden så min lön idag var ju inte direkt fet.. Det jag vill komma till är att imorse när jag gick till jobbet så blev jag fett sugen på kaffe(wierd? Typ aldrig hänt innan haha) men eftersom att jag seriöst måste spara allt jag har och definitivt inte lägga pengar på småsaker sket jag i att köpa det. Sen på dagen smsar Fille mig och frågar om jag vill prova kaffe på hennes jobb och få 700 kronor. Seriöst vad är oddsen? Haha så nu är jag påväg dit och ska få gratis kaffe PLUS pengar haha, caaaaatching!

Har förövrigt gått bra på jobbet, puff var och lunchade med mig också så det var mysigt! Ska möta henne nu igen, hon ska också följa med och prova kaffe. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0