LÄGENHET PÅ G..

Idag ringde pappa mig när jag var på jobbet med en jävligt bra nyhet, han har hittat en lägenhet åt oss i gubbängen! Hans kompis känner han som äger fastigheten (typ) och för tillfället är det ingen som bor där så det betyder att 1: vi hyr den direkt från värden vilket i sin tur betyder att det finns ingen annan som har lägenheten så vi kan bo där sålänge vi vill! Men det är som sagt fortfarande värden som vill äga den så det är inte ett förstahandskontrakt men inte riktigt andrahand heller eftersom att vi hyr den direkt från värden, aja ni fattar! 2: på måndag ska vi kolla på den osv och om vi vill ha den så kan vi flytta in när vi vill! Allt är ju skitbra MEN hehe det finns ju alltid ett men och det är att hyran är på 7150 kr.. det är väldigt mycket! Speciellt sen när jag ska börja plugga i höst också. Fast sånna här chanser får man ju inte varje dag direkt så det känns ju som att vi kommer att ta den! Känns jävligt kul iaf, vill ju helst bara flytta idag! Nu ska jag kolla på lost med bebi, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0