RUMBLE

Vet ni vad jag gör för kul såhär på en lördag? Jo sitter i älsklings bil medans han håller på att städa den, väldigt underhållande, fryser gör jag också. Det roliga är att innan vi åkte älskling ba: ja men du behöver ingen jacka, vi ska bara stå i Ica maxi garaget ja men här var det ju varmt, not. Kom förresten på varför jag blev sjuk, gick runt och frös i min skinjacka hela förra helgen när det typ var minusgrader ute för att en viss person tagit min vinterjacka.. Hmm börjar seriöst undra om älskling vill att jag ska vara sjuk? Haha aja nu ska jag spela rumble, är fast! Om någon vill köra så adda: snarre hehe ;)


Kommentarer
Postat av: tette

jag har bjudit in dig till en match :D

2012-04-15 @ 00:04:34
URL: http://juniatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför täcker du för ditt fina ansikte?

2012-04-15 @ 13:15:26
Postat av: sandra

yees :D



haha för att jag är sjuk..

2012-04-16 @ 00:08:38
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0