LITE AV DET JAG SHOPPADE THAILAND

 

 




Örhängen. Ringar. Navelpiercingar. Ingenting kostade över 30 kr st, just sayin.



Armband. Örhängen. Det dyraste jag köpte av dem här sakerna var nog det helsvarta armbandet på bilden längst ner till vänster ca 50 kr.



Presenter jag fick av älskling.



Världens finaste grej som man kan ha kryddor/såser i älskar den, sen kan jag ju bara tillägga att efter 2 månader i Thailand blir man grym på att pruta hehe ca 150 kr gav jag för denna. En ljusgrej. Flaskkondomer.


Favvoklänning ca 40 kr.



(klickbara bilder) Ljusgrej. Buddah. 3 magneter och 2 tvålar. 2 plånböcker. Världens finaste trosor från victorias secret.


Mulberry och JimmyChoo, äkta såklart.. hehe ne men älskar den svarta!





Tröjor. Shorts. Jeans. Underkläder. Lösögonfransar.


Kommentarer
Postat av: Ulricaaaa

Sjukt fina saker du shoppade i thailand! är såååå avis på dig vill också dit nununununuuuu :D Kramar<3

2012-04-06 @ 15:26:50
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0