FREDAG

Nu var det verkligen år och dar sen jag bloggade.. Har faktiskt tänkt tanken några gånger men så har det inte blivit av liksom. Vad har hänt sen sist då? Har typ jobbat, varit på
Marholmen (det var så härligt!!), vi har haft kräftskiva här och ja det var väl det. Säkert fler grejer som jag inte minns nu men a. Idag jobbar jag från öppning till stängning -.- mitt sl kort har gått ut också och jag har inte fått min lön så idag MÅSTE jag gå till jobbet. Gör alltid det ändå så det gör inte så mycket menmen. Jobbar imorgon också sen ska jag, älskling, pappa och Amanda på bio och se snabba cash ll. På söndag ska jag åka och klippa lilla paddisens klor, kostar bara 69 spänn (vääääärt). Och på tisdag börjar jag skolan :O men nu måste jag gå upp (ligger fortfarande i sängen..) ha en bra dag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0