FRIDAY IM IN LOVE

Åh fan vad jag saknar andra avenyn nu när jag skrev rubriken haha. Hej förresten. Imorse gick jag upp 05.50 haha mina rutiner har ju typ ändrats rejält sen jag börjat skolan om man säger så. För er som har missat det så har jag börjat plugga, butikchefsprogrammet i Södertälje. Hittills så känns det sjukt bra!! Dock känner jag mig redan stressad inför inlämningsuppgifter, grupparbeten och tentor.. Kommer bli mycket plugg för mig framöver men jag ska fan fixa det!! Det som är skönt med utbildningen e att mycket föreläsningar är stremade så man kan sitta hemma och kolla när man vill, själva utbildningen är ju också på distans så det blir ju mycket plugga hemifrån, men det är bara skönt tycker jag. Men nu är jag framme vid huddinge station strax och det regnar ute så måste lägga ner mobilen innan jag går av till pendeltåget. Ha en trevlig helg ❤


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh attans!! Vi måste ses snart!!! Alldeles för länge sen <3

2012-08-31 @ 21:42:18
URL: http://juniatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0