GRATTIS ÄLSKLING

 
Idag fyller min sambo (hahah såå fult ord) 22 bast.Så snuttig. Han har redan fått ett par hörlurar av mig i present och nu imorse gjorde jag frukost PLUS att jag hade klippt ihop en vidoe med bilder och musik från Thailand. Sen ska han få mer presenter lite senare men kan inte skriva vad här eftersom att han är min största bloggläsare och stalkar min blogg 24/7 haha.
 
Idag ska vi först på spa, vi har massage klockan 12 och sen ska vi chilla där, äta lunch, bada, basta osv. Efter det ska vi till scandic anglais (vi ska sova där inatt lyxx) och fixa oss och sen kommer Sannys föräldrar som vi ska gå ut och äta med och slutligen ska vi köra en feet utgång, BAAAM.
 
Vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0