HERE WE GO AGAIN

Söndag igen då, min helg har varit väldigt intensiv har inte sovit många timmar..

I fredags var jag ju och fixade mitt hår, blev då nöjd!! Vart exakt som jag ville ha det. Sen hade jag en helkväll med mamma, vi åt jätte god krabba, drack vin, pratade, kollade på gamla kort och spelade bingo. Sen skulle jag egentligen åkte hem med sanny men så ringde fredrik och ville att vi skulle komma och ta en öl med han och hans 2 kompisar, slutade med att jag var hemma runt 4, dääckade.

Blev som sagt inte många timmars sömn för runt halv 10 gick jag och Sanny upp för att tvätta. Mötte sedan Melissa i Farsta, vi kollade lite i affärer och åt Kina buffé. Sen drog vi till mig och vad som hände sen är så jävla sinnes, kan fortfarande inte fatta det, vissa människor är så jävla sjuka i huvudet, finner inte ens några ord för detta. Efter "chocken" (haha) drog vi till söder och drack vin, shots och drinkar. Träffade lite trevligt folk och sen kom Sanny och nille också. Kvällen slutade på donken och taxi hem.

Denna dag har inte varit lika rolig. Började jobba vid 10 (ehh ångest då, väärt nu) och slutade vid 4. Förrutom att jag var bakis så var jag grymt trött, hade ont i ryggen och dessutom hungrig som en a jag vet inte vad. Efter en 2 dagars äter jag lika mycket som ett sumo och att då inte äta från kl 9 (då jag gick upp) till typ vid halv 5 (då jag kom hem) var fan inte coolt alltså. Velade som in i helsike vad jag skulle köpa med för mat hem, sushi eller pizza. Det slutade med att min inre nyttiga röst tvingade mig att ta sushi hehe fast sen övertalade min inre onyttiga röst mig att köpa en liten påse chips så a, här ligger jag med sushi, Pepsi Max och en jävla chips påse i magen. Bra det går för mig att ha EN äta vad jag vill dag.

På tal om nyttig, träna, mat, godis, bajs osv så tycker jag att jag har skött mig relativ bra. Har varit nyttig på veckodagarna, har tränat regelbundet osv DOCK har jag fuskat lite mer än vad borde på helgen hehe och slarvat lite med att äta regelbundet men annars tycker jag att det har gått bra. Men nu ska jag sluta babbla. Ha en trevlig söndag, hörs imorgon ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0