MÄTT TJEJ

Tjoo korvar! Dagarna som gått har jag pluggat (och det har ju gått bra.. not). Igår hängde jag med mell på dagen sen blev det en liten utgång. Idag var jag och älskling i nacka forum, inte för att vara sån men faaaan vad grym jag är att shoppa med, fixade ihop värsta-as-snygg-outfiten till älskling imorgon på nyår, lägger upp bild imorgon så ska ni få se, BAAAAM säger jag bara sexy mama. Dock betyder ju detta att jag måste hålla ett extra öga på min man imorgon, så ingen får för sig att hångla upp honom eller nått, kan ju hända liksom, förstår ju att det är lockande men a se men inte röra..
 
Vilket fall, så kommer jag ju se ut som en uppstoppad kråka i jämförelse med honom, lyckas liksom hitta kläder till andra men inte mig själv så får ha en gammal rutten klänning på mig men a har insett mitt nyårsöde med att vara ful så det är lugnt. Vi ska iaf hem till Sarah och Fredrik och där kommer vi vara lite folk som ska äta, dricka osv. Tror det kan bli sjukt lyckat!
 
Annars då? Jag och älskling åt middag på olearys ikväll och shit vad mätt jag är -.- och då vara ändå säkert 3 timmar sen vi åt, tror jag tryckte i mig lite för mycket, lätt hänt när det är svin gott. Aja nu ska jag lägga mig i sängen, kolla oc och sen somna, pussis!
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0