MELLANDAGSREA..

Man tror alltid att man ska hitta hur mycket som helst, hur billigt som helst men så blir det ju aldrig? Fast idag lyckades jag faktiskt (för ovanlighetens skull) fynda en del!

Har ju länge varit på jakt eller kanske inte på jakt för har ju inte varit och letat men har länge behövt ett par vinterskor. Kände mig rätt desperat idag då jag fortfarande går runt i mina converse.. Vilket fall så tänkte jag att jag tar de första bästa skor jag hittar bara de är varma och är relativt billiga. Problemet var bara att jag var inne i varenda sko affär i stan och det finns inga vinterskor?? Bara sånna med klack och vem pallar det? Eller typ bruna vinterkängor som ser ut att vara i storlek 80. Drog till ringen där jag hittade ett par fula MEN varma och dessutom 50-procent-nedsatta skor, så ja nu behöver jag inte frysa länge iaf :)

Hittade lite andra grejer på rean också så är väl ändå rätt nöjd då men måste hitta en klänning till nyår också men det får bli en annan dag. För nu måste jag hem och ta hand om min sjuka pojkvän :) hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0