RYCK

Åh var i skolan idag och dubbel åh för blev klar med första delen på inlämningen. Vi hjälptes åt ett par stycken så det kändes väldigt bra.

Igår hade vi strömavbrott så köpte thai mat (ingen el, ingen spis att göra mat på) så blev de över till lunch också lyxxxx. Drog hem efter att jag och Amie varit hos Jennifer en stund, fick ryck och köpte godis FAAIL.. dock bara några bitar hehe. Sen kom älskling hem och tvingade med mig till gymmet vilket var bra för nu sprang jag 30 min (hejdå godiset) och körde lite styrka. Anledningen varför jag inte skulle tränat idag va för att jag typ var sjuk imorse aja.

Nu ska jag duscha, basta och sen hem och äta fattigmans-inga-kalorier soppa som straff för att jag åt godis. Hörs!

En bild på mig i skrivande stud lite sådär halv svettig men-jag-gillare:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0